Het Probleem

De service wordt deur-aan-deur verkocht. Als de klant interesse heeft, komt er een verkoper langs die thuis een presentatie geeft.


99% van alle verkopen werd dus gedaan tijdens deze presentatie.

Daarom was het zeer belangrijk een pakkende presentatie neer te zetten.

De Klant

De Brandinspecteur is een start-up die brandbeveiling aanbied tegen een laag, maandelijks bedrag.

Hiervoor komt er elk jaar een monteur langs die alle brandblussers en brandmelders onderhoudt.

Zo ben je altijd klaar voor een eventuele brand.

Onze Oplossing

Aangezien De Brandinspecteur nog geen huisstijl had, waren we helemaal vrij in de kleuren die we gebruikte.

Daarom hebben we voor rood en zwart gekozen. Rood en zwart staan voor angst en gevaar. Dat is precies wat je ervaart als er brand is.

Door met veel visuals te werken, hebben we het gevaar van brand extra benadrukt.

Aangeleverde slides

Ons ontwerp

Word jij ons volgende succesverhaal?

Neem contact met ons op